ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku ratusza oraz remont stolarki drzwiowej zewn. przy ul. Plac Rynkowy 1 w SrokowieDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku ratusza oraz remont stolarki drzwiowej zewn. przy ul. Plac Rynkowy 1 w Srokowie

Szczegóły informacji

Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku ratusza oraz remont stolarki drzwiowej zewn. przy ul. Plac Rynkowy 1 w Srokowie

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 369526-2011

Termin składania ofert / wniosków: 2011-11-24 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2011-11-24 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Srokowie, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pokój 9

Ogłoszono dnia: 2011-11-08 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 271. 2 .2011                                                                                                                                                          Srokowo, dnia 08 listopada 2011r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

I. Zamawiający: Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. oraz Nr 82, poz. 560 z 2007 r.)
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku ratusza oraz remont stolarki drzwiowej zewn. przy ul. Plac Rynkowy 1 w Srokowie” KOD CPV 45453000 - 7 roboty remontowe i renowacyjne KOD CPV 45442100 - 8 roboty malarskie KOD CPV 45421000 - 4 roboty w zakresie stolarki budowlanej KOD CPV 45410000 - 4 tynki

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Postanowienia ogólne. Przedmiotem zamówienia jest - ,, Remont elewacji i wymiana stolarki okiennej w budynku ratusza oraz remont stolarki drzwiowej zewn. przy ul. Plac Rynkowy 1 w Srokowie”. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie:

1.Tynk zewnętrzny – (zakres prac konserwatorskich) obejmuje skucie tynku nakrapianego zwanego potocznie baranek oraz oczyszczenie powierzchni tynku do pierwotnego oryginalnego koloru warstwy różowego z dodatkowych nawarstwień powłok malarskich utrzymując jednocześnie oryginalną fakturę tynku. Z uwagi na to, że część otworów okiennych posiada obniżone nadproża wykonane w okresie późniejszym należy je rozebrać i podnieść do pierwotnego poziomu (góra otworu okiennego winna rozpocząć się od poziomu drugiego pasa boni licząc od góry tj ten sam poziom jak sąsiednie okna ościeżnicowe – jak na rysunkach projektu elewacji zachodniej, południowej i wschodniej) Od strony wschodniej należy zamurować również dwa otwory okienne z wykonaniem blend jak w części I piętra, dwa otwory okienne o wym. 61x118cm i 65x118cm z filarkiem należy rozebrać i w miejsce to wykonać (przywrócić) otwór okienny pierwotny. Przymurowane węgarki w zawężonych otworach okiennych o szerokości obecnej 102 i 117 cm należy również rozebrać przywracając pierwotne wymiary.
Remont elewacji należy wykonać na podstawie programu prac konserwatorskich.
W nawiązaniu do badań stratygraficznych i odkrywek wszelkie uzupełnienia tynków, przecierki należy wykonać z zaprawy drobnoziarnistej odpowiadającej strukturze istniejącego tynku oraz z utrzymaniem wzoru pierwotnej faktury tynku. W nawiązaniu do przedmiotowego opracowania badania stratygrafii i analizy nawarstwień malarskich należy całość elewacji łącznie z profilami ciągnonymi - gzymsy, opaski, listwy profilowane, kominy pomalować w kolorze różowym (kolor pierwotny) w/g notacji NCS oznaczony symbolem S 0520-Y80R. Do malowania elewacji należy użyć farb fasadowych paroprzepuszczalnych silikatowo – krzemianowych z uwzględnieniem obowiązujących technologii i składników (np warstwa gruntująca, warstwa pośrednia, warstwa wierzchnia).Z cokołu budynku należy skuć tynk w celu odsłonięcia cokołu kamiennego. Pozostałe prace remontu cokołu kamiennego wykonać w nawiązaniu do opracowanego programu prac konserwatorskich.

2 Stolarka okienna – istniejąca stolarka okienna drewniane okna ościeżnicowe i skrzynkowe z uwagi na zły stan techniczny należy wymienić na nową ościeżnicową drewnianą zgodnie z projektem, nawiązując wizerunkiem zewnętrznym do okien pierwotnych (portalowe). Skrzydła z szybą pojedynczą otwierane na zewnątrz przymykane do profilowanego stałego słupka z ramiakiem poziomym tworzącym stały krzyż okienny za pośrednictwem oryginalnych oliwek, zawiasy w nawiązaniu do pierwotnych, wewnętrzne skrzydła zespolone z podwójną szybą z zachowaniem kompozycji, proporcji, podziałów oraz detali snycerskich w postaci profilowań elementów stałych i ruchomych okien. Wszystkie okna na poddaszu należy wymienić na nowe zespolone drewniane o tym samym wizerunku zewnętrznym. Projekt przewiduje dostosowanie wymiarów nowych okien do istniejących otworów okiennych pierwotnych. Okna należy osadzić na historycznej głębokości tj w licu elewacji (okna istniejące na I piętrze oryginalne). Należy zamontować nowe drewniane parapety w kolorze okien gr. 30-35mm, szerokości do 50cm. Wszelkie uszczelki i listwy dystanse winny być w kolorze właściwej kolorystyki. W nawiązaniu do badań stratygrafii nowe okna drewniane winny być pomalowane fabrycznie w kolorze ciemnozielonym wg notacji NCS oznaczony symbolem S 7020-B90G.

3 Stolarka drzwiowa – projekt przewiduje istniejącą stolarkę drzwiową zewnętrzną poddać pracom konserwatorskim z przywróceniem oryginalnej kolorystyki drzwi tj zgodnie z badaniem stratygrafii: drzwi, klamka, okucia były pierwotnie pomalowane w kolorze szarobrązowym – piwnym w/g notacji NCS oznaczony symbolem S 3020-Y20R. Drzwi należy oczyścić z nawarstwień wtórnych, stosować grunty i farby do drewna renomowanych producentów (np. Tikkurila, Beckers)

4. Kartusz herbowy – wykonany z piaskowca wmurowany na elewacji południowej – odrestaurowanie należy powierzyć wyspecjalizowanej i uprawnionej osobie w konserwacji przedmiotowych elementów (sztukatorstwo) – wykonać na podstawie programu prac konserwatorskich. Z uwagi na obiekt zabytkowy nadzór nad pracami konserwatorskimi elewacji oraz remontem stolarki drzwiowej zewnętrznej i wymianą stolarki okiennej należy powierzyć osobie uprawnionej zgodnie z § 7.1. rozp. Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zamówień uzupełniających :
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
1) Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do wykonania ewentualnych robót nie ujętych zakresem niniejszej umowy, tj.:
a. robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia,
b. robót uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego.
2) Wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających będzie wymagało przed ich realizacja zlecenia ich wykonania na podstawie odrębnej umowy sporządzonej w oparciu o :
a. protokół konieczności wykonania robót,
b. kosztorys opracowany w oparciu o zatwierdzony protokół konieczności wykonania robót, które muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego i zatwierdzone przez osoby upoważnione do podpisywania umów w imieniu Zamawiającego

VI. Termin wykonania zamówienia: do 30 czerwca 2012r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:

Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Zaświadczenia:
1)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia.

1)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) zadań obejmujące zakresem wykonanie remontu zabytkowego budynku o wartości min.300 000 zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje). Załącznik nr 4 SIZW
4.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże iż:
a). dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności:
- konstrukcyjno-budowlanej (podstawa prawna – art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2006r Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) oraz co najmniej 2-letnią praktykę zawodową przy realizacji budowy zabytków nieruchomych, (podstawa prawna - § 8 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004r. Nr 150 poz. 1579)
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły : spełnia /nie spełnia

UWAGA: Zamawiający określając wymogi w zakresie posiadania uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw EOG oraz konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Wykonawca dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ.

5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4) Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1). dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

VIII. Wadium
1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 8 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BS Barciany Filia Srokowo 13 8851 1021 2003 0002 9274 0005 przed upływem terminu składania ofert.

Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%

X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 24 listopada 2011 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 24 listopada 2011 r. do godz. 10:30 (pokój nr 8 sala USC)

XI. Termin związania ofertą
: 30 dni.

XII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Daćko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2011-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2011-11-08 11:14:53
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2011-11-08 11:32:37
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-03-12 10:16:06
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2619 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony