ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad wykonaniem zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kosakowo- Jegławki – Srokowo, Leśniewo – Kaczory oraz sieci wodno – kanalizacyjnej miejscowości Leśniewo i Pieczarki gmina Srokowo”Drukuj informację Zamówienie publiczne: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad wykonaniem zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kosakowo- Jegławki – Srokowo, Leśniewo – Kaczory oraz sieci wodno – kanalizacyjnej miejscowości Leśniewo i Pieczarki gmina Srokowo”

Szczegóły informacji

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad wykonaniem zadania inwestycyjnego realizowanego w ramach projektu pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kosakowo- Jegławki – Srokowo, Leśniewo – Kaczory oraz sieci wodno – kanalizacyjnej miejscowości Leśniewo i Pieczarki gmina Srokowo”

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 64648-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-03-19 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-03-19 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Srokowo, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo

Ogłoszono dnia: 2010-03-09 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 7017 - 3 /10                                                Srokowo, dnia 9 marca 2010r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
I. Zamawiający: Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. oraz Nr 82, poz. 560 z 2007 r.)
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach nad wykonaniem zadania inwestycyjnego realizowanego w
ramach projektu pn. ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Kosakowo- Jegławki – Srokowo, Leśniewo – Kaczory oraz sieci wodno – kanalizacyjnej miejscowości Leśniewo i Pieczarki gmina Srokowo”
Przedmiot główny:
Numer CPV: 74.26.20.00-3
Nazewnictwo wg CPV: Usługi nadzoru budowlanego
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
VI. Termin wykonania zamówienia: Termin zakończenia przedmiotu umowy ustala się do : dnia podpisania protokółu odbioru końcowego do dnia 31września 2010r. plus 2 miesiące na rozliczenie zadania inwestycyjnego tj. do dnia 30 listopada 2010r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
b) posiadają wiedzę i doświadczenie
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków niniejszym postępowaniu.
1. Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi odpowiedni załącznik do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie, którego wzór stanowi odpowiedni załącznik do SIWZ.
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie
wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Wykonawca załączy wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i posiadają aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.
Należy wskazać osoby z uprawnieniami budowlanymi, w specjalnościach: konstrukcyjnobudowlanej, instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych lub przedstawi pisemne
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
3. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
VIII. Wadium
1.Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena - 100%
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 19 marca 2010 r. do godz. 10:00
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 19 marca2010 r. o godz.1015 (pokój nr 8 sala USC)
XI. Termin związania ofertą: 30 dni.
XII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jan Adamczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-03-09
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-03-09 12:07:35
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-03-09 12:17:25
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-03-23 11:16:19
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
746 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony