Zamówienia publiczne - archiwalne
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Srokowo.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Srokowo.Szczegóły informacji
Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Srokowo.
Status: rozstrzygnięty
Tryb: nieograniczony
Rodzaj zamówienia: Dostawy
Zamawiający: Gmina Srokowo
Finansowanie: Finansowanie łączne
Nr UZP: 247060-2013
Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-05 10:00:00
Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-05 10:30:00
Ogłoszono dnia: 2013-06-27 przez Jan Adamczyk
Treść:
Nasz znak: GT 271.4.2013
Srokowo, dnia 25 czerwca 2013r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
I. Zamawiający:
Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo
II. Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. oraz Nr 82, poz. 560 z 2007 r.)
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/
IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest : Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Srokowo kod CPV: 37535200 -9 – Wyposażenie placów zabaw.
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Postanowienia ogólne.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyspecyfikowaniem rodzaju i ilości asortymentów stanowiących przedmiot dostawy zawarto w załączniku nr 1a , 1b, 1c, 1d, do specyfikacji. Wszystkie materiały powinny był fabrycznie nowe, tzn. że żadna część składająca się na dany materiał nie może być wcześniej używana, oraz winny posiadać niezbędne certyfikaty bezpieczeństwa.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zamówień uzupełniających :
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
VI. Termin wykonania zamówienia: do 31 lipca 2013r.
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych.
2. Spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
3.W przypadku konsorcjów warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców.
4.Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
Ocena spełniania powyższych warunków oparta będzie o zasadę spełnia – nie spełnia.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 4 do SIWZ.
Zaświadczenia:
-Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia. Wykonawca oświadczy, że dysponuje niezbędną wiedzą i doświadczeniem do realizacji dostawy.
4.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca oświadczy, że dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do realizacji dostawy.
5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4) Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
5). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
6.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.Dokumenty, o których mowa w pkt VII SIWZ, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, z wyjątkiem oświadczeń, o których mowa w pkt. VII, które powinny być przedstawione w oryginale.
8. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, określonych w pkt VII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VII SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio.
IX. Wadium
1.Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%
XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 05 lipca 2013 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 05 lipca 2013 r.o godz. 10:30 (pokój nr 8 sala USC)
XII. Termin związania ofertą: 30 dni.
XIII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.
XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Załączniki
Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Srokowo.Drukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa i montaż urządzeń na place zabaw na terenie Gminy Srokowo.
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Urząd Gminy Srokowo |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: Jan Adamczyk |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2013-06-27 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Jan Adamczyk |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2013-06-27 09:02:02 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Mariusz Daćko |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2013-06-27 09:07:29 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Mariusz Daćko |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2013-07-11 15:10:10 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 1314 raz(y) |