ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Wykonanie kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Szkolnej w Srokowie działka 724 obręb SrokowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Wykonanie kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Szkolnej w Srokowie działka 724 obręb Srokowo

Szczegóły informacji

Wykonanie kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Szkolnej w Srokowie działka 724 obręb Srokowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 247978-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-15 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-15 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Srokowo, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pok. 9

Ogłoszono dnia: 2013-06-27 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 271. 5 .2013
Srokowo, dnia 27 czerwca 2013r.
 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

I. Zamawiający:
Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo

II. Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. oraz Nr 82, poz. 560 z 2007 r.)

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:
,, Wykonanie kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej przy ulicy Szkolnej w Srokowie działka 724 obręb Srokowo”
Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień :
45111300 -1 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45223800 - 4 Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
4533110 0 -7 Instalowanie centralnego ogrzewania
45332200 - 5 Roboty instalacyjne hydrauliczne
45333000 - 0 Roboty instalacyjne gazowe
45421110-8 Instalowanie metalowych drzwi i ram okiennych

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zamówień uzupełniających :

1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

VI. Termin wykonania zamówienia:
do 30 września 2013r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Zaświadczenia:
-Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
-Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) zadań remontowych o wartości min.50 000 zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje). Załącznik nr 4 SIZW

4.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże iż:
a). dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach: (podstawa prawna – art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 11623 z późn. zm.) Wykonawca dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ.

5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4). Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

5). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

6). Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

7). Dokumenty, o których mowa w pkt VII SIWZ, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upraw­nioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, z wyjątkiem dokumentów, o których mowa w pkt. VII ust.1, 2, które powinny być przedstawione w oryginale.

8). Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, określonych w pkt VII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VII SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio.

9).W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w powyższym punkcie, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

10). W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej notarialnie kopii należy załączyć do oferty.

VIII. Wadium
1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 4000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BS Barciany Filia Srokowo 13 8851 1021 2003 0002 9274 0005 przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 15 lipca 2013 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 15 lipca 2013 r. do godz. 10:30 (pokój nr 10 )

XI. Termin związania ofertą: 30 dni.

XII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jan Adamczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-27
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-27 11:58:17
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-27 13:01:38
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-07-17 15:12:16
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1209 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony