ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa zbiorczego zaopatrzenie w wodę wsi Solanka – Kolonia oraz kanalizacji sanitarnej Sińczyk, Siniec, Siniec Kolonia, Kąty , Leśny Rów, Silec, gmina SrokowoDrukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa zbiorczego zaopatrzenie w wodę wsi Solanka – Kolonia oraz kanalizacji sanitarnej Sińczyk, Siniec, Siniec Kolonia, Kąty , Leśny Rów, Silec, gmina Srokowo

Szczegóły informacji

Budowa zbiorczego zaopatrzenie w wodę wsi Solanka – Kolonia oraz kanalizacji sanitarnej Sińczyk, Siniec, Siniec Kolonia, Kąty , Leśny Rów, Silec, gmina Srokowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 371904-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-10-01 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-10-01 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Srokowo, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pok. 9

Ogłoszono dnia: 2013-09-13 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 271. 6 .2013
Srokowo, dnia 12 września 2013 r.
 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

I. Zamawiający:
Urząd Gminy Srokowo Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo

II. Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2013.907 - j.t. )

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,, Budowa zbiorczego zaopatrzenie w wodę wsi Solanka – Kolonia oraz kanalizacji sanitarnej Sińczyk, Siniec, Siniec Kolonia, Kąty , Leśny Rów, Silec, gmina Srokowo”
Oznaczenie wg wspólnego Słownika Zamówień :
KOD CPV 45232410 - 9 roboty budowlane w zakresie budowy kanalizacji sanitarnej
KOD CPV 45231300 - 8 roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Postanowienia ogólne.
Przedmiotem zamówienia jest – ,, Budowa zbiorczego zaopatrzenie w wodę wsi Solanka – Kolonia oraz kanalizacji sanitarnej Sińczyk, Siniec, Siniec Kolonia, Kąty , Leśny Rów, Silec, gmina Srokowo” Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie:
- sieci wodociągowej z rur PCW 90-110/ PE L = 1221 mb
- sieci sanitarnej grawitacyjnej z rur PCW 200 L = 4247 mb
- sieci sanitarnej grawitacyjnej z rur PCW 250 L = 224 mb
- sieci sanitarnej grawitacyjnej z rur PCW 160 L = 2287 mb
- rurociągu tłocznego z rur PEHD 75-62-50-40 L = 10088 mb
- 10 przepompowni zbiorczych i 6 przepompowni przydomowych.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zamówień uzupełniających :
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.
1) Wykonawca na żądanie Zamawiającego, zobowiązany jest do wykonania ewentualnych robót nie ujętych zakresem niniejszej umowy, tj.: - robót dodatkowych, nie objętych zamówieniem podstawowym nie przekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia,
2) Wykonanie robót dodatkowych i uzupełniających będzie wymagało przed ich realizacja zlecenia ich wykonania na podstawie odrębnej umowy sporządzonej w oparciu o : a. protokół konieczności wykonania robót, b. kosztorys opracowany w oparciu o zatwierdzony protokół konieczności wykonania robót, które muszą być zaakceptowane przez Inspektora Nadzoru Zamawiającego i zatwierdzone przez osoby upoważnione do podpisywania umów w imieniu Zamawiającego

VI. Termin wykonania zamówienia:
do 30 października 2013r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu,
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. W przypadku konsorcjów warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców.
3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
- Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.
Zaświadczenia:
1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
3)
1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
2) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) zadań obejmujące zakresem wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej o wartości min. 1 000 000 zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje).
Załącznik nr 4 SIZW
4.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże iż: dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach: (podstawa prawna – art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. ( Dz.U.2010.243.1623 -j.t.) .
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły : spełnia/nie spełnia - załącznik nr 5 do SIWZ.
5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
8. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Dokumenty, o których mowa w pkt VII SIWZ, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę upraw¬nioną/osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy, z wyjątkiem oświadczeń, o których mowa w pkt. VII ust.1, 2, które powinny być przedstawione w oryginale.
10. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, określonych w pkt VII SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Pzp, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt VII SIWZ. Postanowienia dotyczące podmiotów, które mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się odpowiednio.
11.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w powyższym punkcie, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.
12. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej notarialnie kopii należy załączyć do oferty.
Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

VIII. Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1). dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

IX. Wymagania dotyczące wadium
1. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych).
2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
- pieniądzu,
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych,
- gwarancjach ubezpieczeniowych,
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. nr 116, poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz 2010 r. Nr 96, poz 620 )
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 13 8851 1021 2003 0002 9274 0005
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty.
7. Nie wniesienie wadium w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%

XI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 01 października 2013 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 01 października 2013 r. do godz. 10:30 (pokój nr 8 sala USC)

XII. Termin związania ofertą:
30 dni.

XIII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jan Adamczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-09-13
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-09-13 09:33:22
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-09-13 11:51:17
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-10-09 12:29:43
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1640 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony