ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Dostawa koparko - ładowarkiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Dostawa koparko - ładowarki

Szczegóły informacji

Dostawa koparko - ładowarki

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Dostawy

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 455800-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-11-19 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-11-19 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Srokowo, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pok. 9

Ogłoszono dnia: 2013-11-08 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 271.7.2013
Srokowo, dnia 8 listopada 2013 r.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

I. Zamawiający:
Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo

II. Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: ,, Dostawa koparko - ładowarki”.

Nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień: (CPV)
Kod CPV: 43300000-6 Maszyny i sprzęt budowlany

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Postanowienia ogólne.

Przedmiotem zamówienia jest – ,, Dostawa koparko - ładowarki”.
Na przedmiot zamówienia składa się:
1.1 koparko – ładowarka kołowa spełniająca wymagania pojazdu dopuszczonego do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o Ruchu Drogowym;
1.2 masa eksploatacyjna maszyny do 8500 kg
1.3 długość transportowa maszyny do 6,0 m
1.4 silnik wysokoprężny o mocy znamionowej brutto do 68,5 kW ( 91) KM , spełniający normy TERT 4
1.5 napęd koparko – ładowarki na dwie osie, możliwość napędu na jedną oś;
1.6 koła jezdne: przednie i tylne równe;
1.7 przednia os wychylna, przednie koła skrętne, tylne koła skrętne;
1.8 średnica zwracania koparko – ładowarki bez hamulca /od ściany do ściany/ do 11,5 m;
1.9 skrzynia biegów maszyny manualna, przełączalna pod obciążeniem, cztery biegi do przodu co najmniej dwa w tył;
1.10 dwa niezależne układy hamowania, hamulec zasadniczy hydrauliczny, mokry, samoregulujący się;
1.11 system hydrauliczny umożliwiający dostosowanie wydajności układu hydraulicznego do bieżącego zapotrzebowania;
1.12 układ hydrauliczny zasilany pompą wielotłoczkową;
1.13 stabilizatory tylne niezależne , wysuwane hydraulicznie;
1.14 błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser;
1.15 kabina operatora spełniająca wymagania konstrukcji ochronnej ROPS i FOPS z obrotowym fotelem operatora;
1.16 Osprzęt ładowarkowy koparko – ładowarki:
a. Koparko – ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylenia łyżki, zapewniający samo poziomowanie łyżki ładowarkowej;
b Koparko – ładowarka musi posiadać układ stabilizacji łyżki ładowarkowej;
c Łyżka ładowarkowa dzielona / otwierana/ wielofunkcyjna: 6 w jednym – możliwość spychania , ładowania , kopania, chwytania, rozściełania i wyrównania;
d. Na łyżce musza być zamontowane widły do palet;
e. Pojemność łyżki ładowarki 1,0 m 3 z tolerancją + - 0,1m3 , szerokość łyżki do 2,5m;
f. Maksymalna wysokość załadunku 3,0 m i powyżej;
g. Udźwig na pełna wysokość w łyżce ładowarkowej 3400 kg i powyżej;
h. siła skrawania na łyżce ładowarkowej na poziomie gruntu 6500 KG i powyżej;
1.17 Osprzęt koparkowy podsiębierny koparko – ładowarki:
a. Musi posiadać możliwość przesuwu bocznego wysięgnika koparkowego;
b. Łyżka koparkowa o szerokości 600 mm+- 20 mm i pojemności 0,2 m3 + - 0,06m3;
c. Ramie koparkowe o zmiennej długości, rozsuwane hydraulicznie / teleskopowe/
d. Maksymalna głębokość kopania 5,90 i więcej;
e. Maksymalna wysokość załadunku przy złożonym ramieniu 3,7 m i powyżej;
f. Siła skrawania na łyżce koparkowej 6200 KG i powyżej, siła skrawania na ramieniu złożonym 3200 KG i powyżej;
g. Udźwig przy złożonym ramieniu 1400 KG i powyżej.
h. Pług do odśnieżania sterowany hydraulicznie.

VI. Termin wykonania zamówienia:
14 dni od daty podpisania umowy.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu,
1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
2. W przypadku konsorcjów warunki określone w ust. 1 muszą zostać spełnione łącznie przez wszystkich wykonawców.
3.Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych wraz z ofertą. Wykonawcy niespełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
- Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:
Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1
- Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Zaświadczenia:
1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) dostawę dwóch koparko – ładowarek zbliżonej wielkości (poparte dokumentami potwierdzającymi, że dostawa zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje).
4. W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli złoży oświadczenie , że dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły : spełnia/nie spełnia.
5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
6. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust. 3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
1). dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

VIII. Wadium
Nie przewiduje się.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 19 listopada 2013 r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 19 listopada 2013 r. do godz. 10:30 (pokój nr 8 sala USC)

XI. Termin związania ofertą:
30 dni.

XII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:
Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Jan Adamczyk
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-11-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-11-08 08:48:03
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-11-13 06:58:28
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2013-11-20 14:50:51
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1338 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony