Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Szczegóły informacji

Wykonanie otworu studziennego nr 2 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. Bajory Wielkie gm. Srokowo

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Środki własne

Nr UZP: 136873-2012

Termin składania ofert / wniosków: 2012-07-10 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2012-07-10 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Srokowie, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pokój 9

Ogłoszono dnia: 2012-06-25 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 271. 3 .2012                                                                                                                                Srokowo, dnia 21 czerwca 2012r.
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

I. Zamawiający: Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( t.j.: Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/
IV. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,Wykonanie otworu studziennego nr 2 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. Bajory Wielkie gm. Srokowo”.

KOD CPV 45121000-1 próbne wiercenia
IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

Postanowienia ogólne.
Przedmiotem zamówienia jest - ,,Wykonanie otworu studziennego nr 2 na terenie ujęcia wiejskiego w msc. Bajory Wielkie gm. Srokowo”.

Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie:
1).Otworu studziennego o głębokości 62 m, który należy wykonać systemem udarowym przy użyciu kolumny rur ø 508 mm do głębokości 32 m, a następnie kolumny rur ø 457 mm do głębokości końcowej 62 m. W czasie filtrowania otworu, kolumna rur ø 457 mm powinna zostać sukcesywnie usuwana do głębokości 45 m. Po zafiltrowaniu otworu kolumna rur ø 508 mm powinna zostać usunięta z górotworu. Przestrzeń pierścieniową pomiędzy kolumnami rur technicznych, w przedziale głębokości - 0,0 - 32,0 m, należy wypełnić mleczkiem iłowym. Dopuszcza się inny sposób uszczelnienia przestrzeni pierścieniowej, np. compaktonitem.
2) Pompowania oczyszczającego i pomiarowego;
3) Dezynfekcji odwiertu;
4) Obudowy betonowej studni Ø 200 ;
5) Badań laboratoryjnych wody;
6) Przedmiot zamówienia obejmuje wykonania dokumentacji hydrogeologicznej powykonawczej oraz geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zamówień uzupełniających :
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

VI. Termin wykonania zamówienia: do 30 września 2012 r.

VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu, O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

- Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu

1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:

Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Zaświadczenia:
1)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
2)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) zadań obejmujące zakresem wykonanie odwiertu studziennego o wartości min. złożonej oferty każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje). Załącznik nr 4 SIZW

4.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże iż:
a). dysponuje osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami.
Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły : spełnia/nie spełnia - załącznik nr 5 do SIWZ.

5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:

1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

VIII. Wadium
1.Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%

X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 10 lipca 2012 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 10 lipca 2012 r. o godz. 10:30 (pokój nr 8 sala USC)

XI. Termin związania ofertą: 30 dni.

XII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

XIII. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających:

Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Daćko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2012-06-25
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2012-06-25 09:26:54
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2012-06-25 10:03:56
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2012-08-01 10:34:44
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
997 raz(y)