Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Szczegóły informacji

I. Zmiana sposobu użytkowania budynku zlewni mleka na świetlice wiejska wraz z infrastrukturą na działkach nr111/5 , 111/6 obręb Siniec gmina Srokowo. II. Zmiana sposobu użytkowania budynku zlewni mleka na świetlice wiejska wraz z infrastrukturą na działkach nr 58/2, 57 obręb Jankowice gmina Srokowo.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 110795-2013

Termin składania ofert / wniosków: 2013-07-01 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2013-07-01 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Srokowo, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pok.nr 9

Ogłoszono dnia: 2013-06-14 przez Jan Adamczyk

Treść:

Nasz znak: GT 271. 3 .2013
Srokowo, dnia 12 czerwca 2013r.
 
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

I. Zamawiający: Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo

II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. oraz Nr 82, poz. 560 z 2007 r.)

III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/

IV. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest:
I. Zmiana sposobu użytkowania budynku zlewni mleka na świetlice wiejska wraz z infrastrukturą na działkach nr111/5 , 111/6 obręb Siniec gmina Srokowo.
II. Zmiana sposobu użytkowania budynku zlewni mleka na świetlice wiejska wraz z infrastrukturą na działkach nr 58/2, 57 obręb Jankowice gmina Srokowo.
KOD CPV
45453000 -7 roboty remontowe i renowacyjne
45311200 - 2 Roboty z zakresu instalacji elektrycznych
45330000 - 9 Roboty instalacyjne wodno – kanalizacyjne i sanitarne
45331100 – 7 Instalacje centralnego ogrzewania

IV. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Postanowienia ogólne.
Przedmiotem zamówienia jest:
I. Zmiana sposobu użytkowania budynku zlewni mleka na świetlice wiejska wraz z infrastrukturą na działkach nr111/5 , 111/6 obręb Siniec gmina Srokowo.

II. Zmiana sposobu użytkowania budynku zlewni mleka na świetlice wiejska wraz z infrastrukturą na działkach nr 58/2, 57 obręb Jankowice gmina Srokowo.

III. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej oraz zamówień uzupełniających :
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego.

IV. Termin wykonania zamówienia: do 30 maja 2014r.

V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków:
- Warunki udziału w postępowaniu,
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub określonych czynności,
- posiadania wiedzy i doświadczenia do realizacji zamówienia,
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

- Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu
1.W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w ust. 1, oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania wykonawca ma obowiązek złożyć następujące dokumenty:

Oświadczenia Wykonawcy
- o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik 2 do SIWZ.
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy składa oświadczenie którego wzór stanowi załącznik 3 do SIWZ.

Zaświadczenia:
Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada:
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert

3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
1)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) zadań remontowych o wartości min.50 000 zł każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje). Załącznik nr 4 SIZW

4.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli wykaże iż:
a). dysponuje osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami w wymaganych specjalnościach: (podstawa prawna – art. 14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. Nr 243, poz. 11623 z późn. zm.) Wykonawca dołączy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami - załącznik nr 5 do SIWZ.

5. W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej:
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia.
2) Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3) W przypadku, w którym Wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów przedstawi Zamawiającemu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
- dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
· nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

5.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

6.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o których mowa w powyższym punkcie, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty.

7. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej notarialnie kopii należy załączyć do oferty.

VI. Wadium
1.Wykonawca obowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego BS Barciany Filia Srokowo 13 8851 1021 2003 0002 9274 0005 przed upływem terminu składania ofert. Potwierdzeniem wniesienia wadium będzie kopia przelewu załączona do oferty.

VII. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100%

VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 01 lipca 2013 r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 01 lipca 2013 r. do godz. 10:30 (pokój nr 10 )

IX. Termin związania ofertą: 30 dni.

X. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej:
nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. XI. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Daćko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2013-06-14
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2013-06-14 09:58:18
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2013-06-14 10:59:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-02-03 13:36:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1388 raz(y)