Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Szczegóły informacji

Zagospodarowanie terenu działek nr 84/3, 85/3, 84/8 obr. 10 Leśniewo z przeznaczeniem na rekreację.

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Finansowanie łączne

Nr UZP: 167892-2014

Termin składania ofert / wniosków: 2014-06-04 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2014-06-04 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pokój 9 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2014-05-19 przez Dorota Duda

Treść:

Numer ogłoszenia: 167892-2014
data zamieszczenia: 19.05.2014

Znak sprawy: GT.271.2.2014
Srokowo, dnia 15 maja 2014 r.
 
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zagospodarowanie terenu działek nr 84/3, 85/3, 84/8 obr. 10 Leśniewo z przeznaczeniem na rekreację.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Srokowo, Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel.89 7544520, faks 89 7544522.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.srokowo.iaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie terenu działek nr 84/3, 85/3, 84/8 obr. 10 Leśniewo z przeznaczeniem na rekreację.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na zagospodarowaniu terenu działek znajdujących się przy jeziorze Rydzówka tj:
• Droga dojazdowa jako ciąg pieszo-jezdny wraz z parkingami o nawierzchni asfaltowej (986 m2) oraz o nawierzchni z kostki betonowej (1260 m2), chodnik, parking dla samochodów osobowych do 30 szt;
• Obiekt obsługi rekreacji (biuro – 22,43 m2 + WC – 5,02 m2, magazyn sprzętu wodnego – 49,69 m2, węzeł sanitarny: 5 pomieszczeń WC o łącznej powierzchni 9,5 m2, 3 pomieszczenia kabin prysznicowych o łącznej powierzchni 3,96 m2, 2 części ogóle o łącznej powierzchni 11,93 m2, przedsionek o powierzchni 5,42 m2), pow. całkowita pomieszczeń: 107,95 m2, pokrycie – dachówka ceramiczna;
• Wiata dla żeglarzy – pow. zabudowy 23,80 m2 o konstrukcji drewnianej, pokrycie – dachówka ceramiczna;
• Budynek – węzeł sanitarny dla żeglarzy – pow. zabudowy 15,28 m2, pokrycie – dachówka ceramiczna, konstrukcja murowana;
• Wiata do celów edukacji wędkarskiej – pow. zabudowy 7,92 m2 o konstrukcji drewnianej, pokrycie – dachówka ceramiczna;
• Zagospodarowanie terenu działek z przeznaczeniem na rekreację:
- pomost wraz z przystanią żeglarską dł. 11,98 m, szer. 5,58 m o konstrukcji drewnianej,
- plac zabaw dla dzieci wyposażony w elementy małej architektury-urządzenia bezpieczne (zjeżdżalnia, karuzela, huśtawki, piaskownica, koniki na sprężynach oraz zamek z przeszkodami sprawnościowymi – wszystko po 1 szt.),
- boisko do siatkówki plażowej o wymiarach 12,00x22,00 m z ławkami,
- plantowanie i wyrównanie terenu, wykonanie plaży;
• Branża elektryczna (przyłącze elektryczne do projektowanych obiektów, instalacje wewnętrzne obiektów, oświetlenie zewnętrzne terenu);
• Branża sanitarna (przyłącze wod.-kan. do projektowanych obiektów, instalacje sanitarne wewnętrzne obiektów). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
- załącznik nr 9 do SIWZ – dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna,
- załącznik nr 10 do SIWZ – kosztorysy ofertowe.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu,
45210000-2 Roboty budowlane w zakresie budynków,
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej,
45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne,
45311000-0 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych,
45315000-8 Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach,
45317000-2 Inne instalacje elektryczne,
45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków,
45111200-0 Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne,
45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Zakończenie: 30.04.2015 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.

III.2) ZALICZKI • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia – nie.

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
• Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

• Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej dwa zamówienia na roboty budowlane w technologii zbliżonej do przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż 800000 zł brutto każda wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Na potwierdzenie spełnienia tego warunku Wykonawcy przedłożą wykaz robót sporządzony wg załącznika nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

• Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

• Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy wykażą, że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w wymaganych specjalnościach (zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) oraz przedłożą informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SWIZ).

Uwaga: Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2013 r. poz. 1409 z późn.zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394).
Ocena spełnienia opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

• Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy wykażą, że posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
• Zamawiający uzna spełnienie powyższego warunku, jeżeli Wykonawcy oświadczą, że posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową na realizację zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ).
Ocena spełnienia opisanego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia i dokumenty na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

• wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
• wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
• opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
• aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
• nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
• nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
• lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ,
2) potwierdzenie wpłaty wadium,
3) pełnomocnictwo o ile takie występuje,
4) w przypadku, gdy wykonawca polega na zasobach niezbędnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami, w szczególności przedstawi pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wszelkie zmiany treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności.
Zamawiający przewiduje zawarcie aneksu wydłużającego termin realizacji zamówienia oraz wykonanie ewentualnych robót nie ujętych zakresem niniejszej umowy w przypadku:
- utrzymywania się w dłuższym okresie czasu niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację zamówienia,
- z przyczyn technicznych wykonanie zamówienia podstawowego będzie zależało od wykonania zamówienia dodatkowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/ Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Srokowo, Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo, pokój 9 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
zamówienie objęte jest dofinansowaniem w ramach Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007- 2013” w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Mariusz Daćko
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2014-05-19
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Dorota Duda
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2014-05-19 13:23:47
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2014-05-19 13:29:33
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2014-06-11 14:20:41
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
1357 raz(y)