ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Gminy Srokowo
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia publiczne - archiwalne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Remont drogi w miejscowości Silec – zlokalizowanej na terenie gminy Srokowo, powiat kętrzyńskiDrukuj informację Zamówienie publiczne: Remont drogi w miejscowości Silec – zlokalizowanej na terenie gminy Srokowo, powiat kętrzyński

Szczegóły informacji

Remont drogi w miejscowości Silec – zlokalizowanej na terenie gminy Srokowo, powiat kętrzyński

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Srokowo

Finansowanie: Inne

Nr UZP: 228910-2010

Termin składania ofert / wniosków: 2010-08-16 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2010-08-16 10:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy w Srokowie, ul. Plac Rynkowy 1, 11-420 Srokowo pokój nr 10

Ogłoszono dnia: 2010-07-29 przez Jan Adamczyk

Treść:

Dane zawarte w kosztorysie ofertowym poz. 4 i 6 są błędne. Prosze przyjmować dane z przedmiaru robót!

Nasz znak: GT 7017 - 14 /10 
Srokowo, dnia 28 lipca 2010r. 

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym 

I. Zamawiający: Urząd Gminy w Srokowie Plac Rynkowy 1, 11 - 420 Srokowo 
II. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony - art. 39, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz., 1655, z późniejszymi zmianami:) 
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.test.systemdobip.pl/srokowo_gmina_wiejska/ 
IV. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest: ,,Remont drogi w miejscowości Silec – zlokalizowanej na terenie gminy Srokowo, powiat kętrzyński” Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: CPV nr 45.23.32.20–7 – Roboty w zakresie nawierzchni dróg. 

I. W skład przedmiotu zamówienia wchodzi: 
1.ROBOTY POMIAROWE I PRZYGOTOWAWCZE Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie + inwentaryzacja Odsłonięcie poboczy na szer. 0,5m i gł. do 10cm z rozplantowaniem 
2. PODBUDOWA Podbudowa z mieszanki kruszyw naturalnych 0-31,5 gr. 10 cm - zjazdy (spulchnienie, wyprofilowanie i zagęszczenie ze skropieniem wodą podłoża gruntowego) 
3. NAWIERZCHNIA Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej (warstwa wiążąco-wyrównawcza średnio 50kg/m2 ze skropieniem)-jezdnia + skrzyżowania Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa wiążąca ze skropieniem) - zjazdy Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej asfaltowej o grubości 4 cm (warstwa ścieralna ze skropieniem) - jezdnia + skrzyżowania + zjazdy 
4. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE Uzupełnienie pospółką wgłębień i zaniżeń w poboczach po odsunięciu z wyprofilowaniem i zagęszczeniem 
V. Wymagania dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia. Roboty budowlane wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz wytycznymi zawartymi w niniejszej SIWZ. Wykonawca udzieli gwarancji jakości na wykonane roboty na okres 36 miesięcy licząc od daty zakończenia i odbioru robót.
VI. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VII. Termin wykonania zamówienia: nie później, jak do 30 września 2010 r. 
VIII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny spełniania tych warunków: 
- Warunki udziału w postępowaniu, 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 
1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych 
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 
b) posiadają wiedzę i doświadczenie 
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
 - Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków w niniejszym postępowaniu 
1. Oświadczenia Wykonawcy
 - o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, którego wzór stanowi odpowiedni załącznik do SIWZ. 
- w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustaw składa oświadczenie którego wzór stanowi odpowiedni załącznik do SIWZ. 
2. Zaświadczenia: 
1) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 
2) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 

3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca )posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przedkłada: 
1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzający, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania prac objętych zamówieniem wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 

4.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia. 
1. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie : co najmniej 2 (dwóch) zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia i wartości nie mniejszej niż 270 000, 00 zł. każde (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie, protokoły odbioru, referencje). 

5.W celu potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 
1) Wykonawca oświadczy, że posiada pracowników, zdolnych do wykonania zamówienia, tj. minimum 1 osoba (kierownik robót) posiadająca uprawnienia budowlane z branży drogowej wraz z przynależnością do izby inżynierów, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 
2) Wykonawca oświadczy , że dysponuje niezbędnym sprzętem do wykonania zamówienia. 

6.W celu potwierdzenia dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej: 
1) Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową zapewniającą ciągłość wykonywania robót. 
2) Wykonawca oświadczy, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 

IX. Wadium Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy). 
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: kryterium wyboru oferty jest: najniższa cena -100% 
XI. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w Urzędzie Gminy Srokowo, Plac Rynkowy nr 1, 11 - 420 Srokowo, Sekretariat w terminie do dnia 16 sierpnia 2010 r. do godz. 1000 Otwarcie ofert nastąpi w tym samym dniu 16 sierpnia 2010 r. o godz.1015 (pokój nr 8 sala USC) XII. Termin związania ofertą: 30 dni. 
XIII. Informację o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej. 
XIV. Informacja o przewidywanych zamówieniach uzupełniających: Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających .

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Gminy Srokowo
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Daćko Mariusz
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2010-07-29
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Jan Adamczyk
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2010-07-29 09:02:41
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Mariusz Daćko
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2010-07-29 09:12:23
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Mariusz Daćko
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2010-08-19 13:37:30
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
881 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony